Local Display Advertising

Print

Jouw advertentie op drukbezochte nieuwssites?

Dankzij Local Display Advertising (LDA) kun je perfect nationale Roularta-titels inzetten in jouw eigen reclamecampagne.

Wat is Local Display Advertising?

Jouw advertentie verschijnt als online banner op de websites van populaire Roularta-titels als Knack, Libelle, Trends, Flair, Sportmagazine / Voetbalmagazine, .... . Websitebezoekers zien deze advertentie zowel op computer (laptop en desktop) als mobiel (tablet en smartphone). Met een opvallende visual trek je de aandacht van deze websitebezoekers, en met een sterke call-to-action overtuig je hen om door te klikken naar je website om iets te kopen / te reserveren / zich te registreren ...

Hoe werkt het?

Je advertentie krijgt een 'run of network'. Daarbij bepalen we je geotargeting-zone, zodat je advertentie visibiliteit krijgt binnen jouw eigen bedieningsgebied. De online banner verschijnt gedurende een week, tot het gegarandeerde aantal impressies behaald is. Je kiest zelf vooraf hoeveel gegarandeerde impressies je koopt.

Wist je dat ...

  1. ... webpagina's op nieuwssites 60% langer bekeken worden als niet-nieuwssites¹? Logisch eigenlijk, gezien nieuwswaardige content nu eenmaal langer de aandacht vasthoudt van geïnteresseerde lezers. Je banner blijft dus meer dan dubbel zo lang in beeld!  
  2. ... een gemiddelde bezoeker 12 minuten en 42 seconden per dag spendeert op een website uit het Roularta-netwerk²?

Bronnen: ¹ Lumen Research – See Newsworks, Attention in a quality environment – 2017 | ² CIM - gemiddelde augustus 2020 - januari 2021

Op welke websites kan je advertentie verschijnen?

Nederlandstalig:

Franstalig:

Meer info of een offerte op maat? Contacteer ons gerust: