Algemeen

Print

Adverteren in De Streekkrant

Uw zaak of onderneming een extra boost geven? Zet uw zaak op het juiste moment in de kijker! Kies daarom steeds voor de optimale mediamix op maat van uw campagne én uw budget. 

Welke mediacombinatie kiest u het best?
Dat hangt af van volgende factoren:
> In welke regio wilt u klanten werven?
> Hoe bekend is uw zaak vandaag?
> Wat is het doel van uw campagne?
> Wie zijn uw klanten en wat boeit hen?

Wij helpen u graag om de ideale mediamix in print & online samen te stellen.

De Streekkrant raakt het hart van de lokale markt 
& nog 7 andere REDENEN om te adverteren DE STREEKKRANT

1 Meer volk over de vloer
Een opendeurdag aankondigen of een kortingsactie lanceren? De Streekkrant brengt gegarandeerd meer bezoekers naar je zaak.
2 Wekelijks huis-aan-huis bedeeld in geselecteerde regio’s
Zo valt De Streekkrant met jouw advertentie bij heel wat gezinnen in de brievenbus.
3 Vlaming blijft promo-jager, met De Streekkrant speel je hier op in ​1
• 91% van de Belgen leest reclamefolders en spendeert hier gemiddeld 19 minuten aan.
• Promo’s blijven populair bij alle leeftijden, zowel op papier als digitaal
• 7 op 10 Belgen gebruikte al eens een kortingsbon, 71% knipt de bon uit een krant
4 Boordevol lokale nieuwtjes, promo’s, jobs & immo 1
• 2 op 5 Belgen zoekt inspiratie (43%) of leest ze als ontspanning (42%)
5 54% van onze lezers kiest voor papier én online 2.
• 1 op 3 Belgen (33%) leest uitsluitend papieren folders
• Digitale folders winnen terrein: 54% leest zowel papieren als digitale folders
6 Straalt betrouwbaarheid uit 3
'Het staat in De Streekkrant'. Deze reactie hoor je vaker bij een printadvertentie dan bij online advertising, banners of sociale media. Advertenties op papier blijven geloofwaardiger.
7 Sterk regionaal print én online-advertentieaanbod
Onze lokale communicatieadviseurs vertalen jouw doelstellingen in een sterke campagne. Met creatieve concepten en opmaak inbegrepen!

Bronnen: 1. BDMyShopy | 2. Deloitte Monitor - Sociaal-economische impact van huis-aan-huis communicatie, 2019 | 3. Marketingsherpa.com