Cijfers en Tools

Print

Roularta Media Group bouwt verder aan interessante doelgroepen via sterke mediamerken. 

Roularta Media Group bereikt met haar totale portfolio van kranten en magazines 52% van de totale Belgische bevolking 12+. De grootste stijgers zijn Trends Style (+19), Knack (+16), Knack Weekend (+13), Feeling (+13), Plus Magazine (+13), Sportvoetbal/Foot Magazine (+12), en Trends/Trends-Tendances (+11).

In het krantensegment zijn Roularta Local Media en KW (Krant van West-Vlaanderen) de meest doeltreffende mediakanalen om de Verantwoordelijken Voor Aankopen te bereiken. Samen bereiken zij 2,6 miljoen Belgen waarvan 69 % VVA’s zijn. Dit vertegenwoordigt 1.811.350 mensen.

Deze media zijn aangewezen als marketers snel een heel groot bereik voor hun merk willen realiseren. In combinatie met de regionale verankering en de activatiekracht blijven deze regionale weekbladen van Roularta een belangrijke troef om zowel merkbekendheid als store-traffic te genereren. De Streekkrant, De Zondag, Steps en KW blijven hun belofte inzake massaal bereik en regionale kracht waar maken.