Mijn Stad TV

Print
BEREIKTARIEVENDEADLINES & TECHNISCHE SPECIFICATIES

Mijn Stad TV speelt jouw (video)spot af in handelszaken

Mijn Stad TV is een vorm van digital signage (beeldschermcommunicatie). Via stedelijke netwerken van beeldschermen in drukbezochte handelszaken in en rond de stad, toont Mijn Stad TV gevarieerde, boeiende, dynamische content die de aandacht trekt van winkelbezoekers en wachtende klanten.

Hoe werkt het?

  • Jouw (video-)spot kan verschijnen op 1 of meerdere beeldschermnetwerken van Mijn Stad TV, in de steden naar keuze.
  • Je advertentie verschijnt in lusvorm20 keer per uur gedurende telkens 7 seconden.
  • Per netwerk is dit in 10, dan wel 20 handelszaken, afhankelijk van de gekozen stad.
  • De advertentie wordt afgewisseld met:
    • andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd), 
    • nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf,
    • actualiteit (zoals het weerbericht),
    • toffe ‘attention grabbers’.

Bekijk hier een voorbeeld van een playlist.

In welke handelszaken hangt zo'n scherm?

Verschillende types handelszaken komen in aanmerking om een Mijn Stad TV-scherm op te hangen en zo deel uit te maken van het beeldschermennetwerk. De belangrijkste voorwaarden zijn het minimum aantal klantenbezoeken + dat het scherm op een duidelijk zichtbare plaats komt. Voorbeelden van typische locaties met een Mijn Stad TV-scherm zijn: de apotheek, frituur, bakker, slager, supermarkt, dagbladhandel, fruithandel, drankenhandel ... Benieuwd welke zaken in jouw stad een scherm hangen hebben? Vraag ernaar via info@mijnstad.tv.

Wist je dat ...

  • ... het menselijk brein visuele informatie 60.000 keer sneller verwerkt dan tekst?1
  • ... 47% zich de concrete inhoud van de boodschap op een digitaal scherm herinnert?1
  • ... 68% vindt dat digitale schermcommunicatie hun beslissing kan beïnvloeden?2

Bronnen: 1. Visix.com | 2. ScreenCloud

Meer weten? Neem gerust contact op: