Mijn Stad TV

Print

Mijn Stad TV - Digitale schermcommunicatie

Mijn Stad TV is een netwerk van digitale schermen in drukbezochte handelszaken in en rond de stad. Het concept brengt boeiende content in lusvorm op kwalitatieve Samsung schermen tot bij de wachtende klanten. 

Op deze beeldschermen wordt info van de betrokken handelszaak afgewisseld met het weerbericht, commerciële boodschappen en toffe ‘attention grabbers’.

Jij kan deze aandacht benutten voor jouw business

Laat jouw advertenties weergegeven in het kwalitatieve lokale netwerk van schermen.

afspeellijst Mijn Stad TV - digitale schermcommunicatie - digital signage

Jouw advertentie, meer dan 20x/uur telkens gedurende 7 seconden op het veel bekeken lokale netwerk van schermen in de stad. Da’s gegarandeerde impact!
Met bewegend beeld trek je zelfs extra veel aandacht.

De kracht van adverteren via Mijn Stad TV

LEEFWERELD BEREIK
Digitale schermcommunicatie in winkelpunten trekt de aandacht bij 74% van de mensen Jouw boodschap verschijnt in een kwalitatief netwerk van drukbezochte locaties in de stad die jij kiest
TIMING RETURN ON INVESTMENT
Jouw advertentiespot draait een hele week in lusvorm, meer dan 20x/uur op al onze digitale schermen in de stad

Je bereikt elke week minstens ...
- 25.000 mensen in een stad met 20 schermen
- 12.500 mensen in een stad met 10 schermen

Bron: Nielsen

Jouw voordelen

  • Jouw advertentie wordt hyperlokaal getoond
  • Je bereikt jouw doelgroep op zeer verscheiden locaties
  • Consumenten zijn vertrouwd met multiscreen communicatie. Millennials zijn opgegroeid met het gebruik van internet en smartphones en verwachten zelfs dat informatie wordt gepresenteerd op schermen.
  • Na drie dagen behouden mensen 65% van de visueel gepresenteerde informatie, terwijl ze na drie dagen slechts 10-20% van de geschreven of gesproken informatie hebben onthouden*
  • Mensen herinneren zich niet alleen meer over organisaties en merken die digital signage gebruiken, maar ze beschouwen ze onbewust ook als eerlijker en betrouwbaarder*

Bron: Visix.com

Inzetbaar voor jouw marketingdoelstellingen

GEZIEN WORDEN

 Digitale schermcommunicatie heeft een hoge herinneringswaarde van 83%1
GEKOZEN WORDEN 68% zegt dat digitale schermcommunicatie hun beslissing kan beïnvloeden2
GECONNECTEERD BLIJVEN

"in het oog, in het hart"
Met een frequentieplan maak je een
connectie met alle regelmatige klanten van de schermlocaties

Bronnen: 1. Visix.com | 2. ScreenCloud

Adverteer op Mijn Stad TV

Adverteren op Mijn Stad TV kan vanaf 750 euro. Zo bereik je ineens 50.000 mensen.

Combineer je Mijn Stad TV met andere oplossingen van Roularta Local Media?
Dan kan je al proeven van digitale schermcommunicatie vanaf 200 euro per campagne.

Geprikkeld om meer te vernemen?

Vraag nu meer info over Mijn Stad TV