Mijn Stad TV

Print

Mijn Stad TV - Digitale schermcommunicatie

Wat?

Mijn Stad TV is een netwerk van digitale beeldschermen in drukbezochte handelszaken in en rond de stad. De schermen tonen gevarieerde, boeiende, dynamische content die de aandacht trekt van winkelbezoekers en wachtende klanten.

Waar?

De beeldschermen van Mijn Stad TV hangen in supermarkten, slagerijen, frituren, bakkerijen, postpunten, krantenwinkels, ... Samen gemiddeld 25.000 klantenbezoeken per week in een stad met 20 schermen en gemiddeld 12.500 klantenbezoeken per week in een stad met 10 schermen. Momenteel zijn al 25 centrumsteden voorzien van een Mijn Stad TV-netwerk (van telkens 10 of 20 beeldschermen); goed voor 370 schermen in gans Vlaanderen: Aalst, Antwerpen, Brasschaat, Brugge, Deinze, Diest, Genk, Gent, Hasselt, Ieper, Klein-Brabant, Kortrijk, Leuven, Maldegem, Mechelen, Oostende, Oostkamp, Oudenaarde, Roeselare, Sint-Niklaas, Tielt, Tongeren, Torhout, Turnhout, Waregem.

Hoe?

Jij kunt jouw (geanimeerde) boodschap laten verschijnen op een of meerdere van deze Mijn Stad TV-netwerken (naar keuze). Je advertentie verschijnt 20 keer per uur gedurende telkens 7 seconden. De advertentie wordt afgewisseld met andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd), nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf, actualiteit (zoals het weerbericht) en toffe ‘attention grabbers’:

Adverteer op Mijn Stad TV

  • Adverteren op Mijn Stad TV kan vanaf € 780. Zo bereik je ineens 50.000 mensen.

  • Combineer je Mijn Stad TV met andere oplossingen van Roularta Local Media? Dan kan je al proeven van digitale schermcommunicatie vanaf € 210 per campagne.

Waarom?

  • "Consumenten zijn vertrouwd met multiscreen communicatie.  Millenials zijn opgegroeid met internet en smartphones en verwachten zelfs dat informatie op schermen wordt gepresenteerd."

  • "Maak gebruik van de visuele kracht van schermcommunicatie. Ons brein verwerkt visuele informatie 60.000 x sneller dan tekst." 1

Visibiliteit via het beeldschermennetwerk van Mijn Stad TV is daarom voor verschillende stappen in je marketingfunnel een interessante asset:

GEZIEN WORDEN

47% herinnert zich de concrete inhoud van een advertentie of bericht op digitale schermen.1
GEKOZEN WORDEN 68% zegt dat digitale schermcommunicatie hun beslissing kan beïnvloeden3.
GECONNECTEERD BLIJVEN

"In het oog, in het hart": met een frequentieplan maak je een connectie met alle klanten die regelmatig een handelszaak met een Mijn Stad TV-scherm bezoeken

Bronnen: 1. Visix.com | 2. Nielsen | 3. ScreenCloud

Vraag nu meer info over Mijn Stad TV