#BesteWerkgever

Print

In tijden van een lage werkloosheid denken veel mensen na over hun loopbaan. Latente kandidaten solliciteren makkelijker bij een bedrijf waar ze meer over weten. Vertel met trots het verhaal achter jouw bedrijf en zorg ervoor dat je organisatie zich onderscheidt van de concurrentie!

Via DZ Magazine bereik je het talrijke lezerspubliek van De Zondag (± 90.000 lezers per regio), en dus een groot potentieel aan latent werkzoekenden. 
Onze redacteur neemt telefonisch contact met je op en stelt je de 4 belangrijkste vragen waar onze lezers graag een antwoord op zien.

CONCEPT

Op zondag 30 oktober voorziet DZ Magazine het themakader #BesteWerkgever. Daarin kun jij trots het verhaal achter jouw bedrijf vertellen en je zo onderscheiden van concurrerende werkgevers. Het uitschrijven van je verhaal wordt door onze eigen redacteurs van Regiotalent verzorgd, zonder extra redactie- of opmaakkosten.

De uitkomst? Je verschijnt heel gericht in de regio('s) van jouw keuze, in functie van jouw doelpubliek, en creëert zo in een unieke lifestyle-omgeving een extra touchpoint met potentiële kandidaten.

Waarom van belang? In de huidige 'war for talent' is het essentieel om zo veel mogelijk touchpoints met kandidaten te creëren. Met DZ Magazine bereik je 90.000 lezers per regio (1,5 miljoen lezers in gans Vlaanderen) op een uniek zondagochtendmoment, wanneer je doelpubliek er de tijd voor neemt om zich te laten inspireren. Een employer branding-campagne is hier geheel op z'n plaats, en onontbeerlijk in jouw zoektocht naar latent werkzoekenden!

ADVERTEREN?

  • Deelname aan #BesteWerkgever in de vorm van 1/1 pag. publireportage
  • Deadline: dinsdag 18 oktober 2022
  • Verschijning: zondag 30 oktober 2022
  • Profiteer van een mooie frequentiekorting als je in meerdere regio's wilt verschijnen. Vraag vrijblijvend een offerte aan via hallo@regiotalent.be