Steps - Vastgoedmakelaar met pit

Print

Geef je kantoor een gezicht

Toon de menselijke kant van jouw kantoor in een exclusieve advertorial. Hoe meer mensen het verhaal van je kantoor te zien krijgen, je website bezoeken en overtuigd raken, hoe beter. Met een exclusieve campagne in Steps van jouw regio, bereik je kandidaat-kopers en geïnteresseerde lezers zo vroeg mogelijk in hun zoektocht. Ideaal om leads te genereren. 
 
Een woning kopen en verkopen doe je meestal niet impulsief. Potentiële kopers/verkopers hebben al een heel denk‐ en beslissingsproces achter de rug voordat ze de vastgoedmakelaar van hun keuze contacteren. Daar speel je als vastgoedmakelaar best zo vroeg mogelijk op in. Maar hoe pak je dit aan?

Vertel het verhaal van je kantoor.

Dan denk je direct aan kwaliteit, service,…heel goed, maar echt origineel is dit niet. Stel jezelf daarom vragen als
  • ‘Wat maakt mijn kantoor uniek?
  • Wat geeft mij de ‘goesting’ om voor elk dossier te vechten?
  • Op welke realisaties ben je fier?
  • Waarom kiezen klanten om bij mij te kopen/verkopen en niet bij de concurrentie?
Zo geef je je kantoor een gezicht, toon je het karakter en ben je authentiek in je verhaal. En ja hoor, zelfs een vleugje humor mag.
 
Deel je campagne ook online
Via je eigen social media en website bereik je makkelijk je eigen volgers. Maar door slim gebruik te maken van het het ruime regionale bereik van de Roularta nieuwssites zoals Knack, Trends, De Zondag, Libelle, Flair, Steps,...vergroot je het bereik van je campagne en haal je het maximum uit je budget.