Openwervendag

Print

Met een nieuwe editie van Openwervendag wordt 15 mei 2022 in gans Vlaanderen een belangrijke dag voor de bouwsector. Het ideale moment voor bouwbedrijven om:

  • inspiratie te bieden aan particulieren
  • nieuwe klanten te werven
  • zich als belangrijke motor van de economie in de markt te zetten

In samenwerking met Confederatie Bouw biedt Roularta Real Estate alle Openwervendag-deelnemers een straffe omnichannel-campagne aan om je deelnemende werven extra in de verf te zetten bij (potentiële) klanten in je regio.

ADVERTENTIEMOGELIJKHEDEN

Op 8 en 15 mei 2022 besteedt de redactie van De Zondag bijzondere aandacht aan Openwervendag. Combineer jouw verschijning in deze relevante context met sterke online visibiliteit:

1. Immovlan take-over.

Toon jouw bedrijf/werf aan klanten met een duidelijke aankoopbehoefte op het vertrouwde Immovlan-vastgoedportaal. Met een ruim aanbod van meer dan 135.000 panden telde de site in 2021 bijna 60 miljoen bezoeken en meer dan 4 miljoen conversies.  Immovlan is partner van meer dan 3.000 vastgoedprofessionals.

2. Local Display Advertising.

Link je bedrijf/projecten aan de websites van sterke Roularta-merken als Trends, Knack, Feeling, Kanaal Z … en voedt ook de latent geïnteresseerden. Surfers besteden gemiddeld 10 min. op deze sites, en meer dan 50% ervan behoort tot sociale klasse 1-2 (= investeren in vastgoed). Meer info over Local Display Advertising.
 

3. Mijn Stad TV.

Trek op een dynamische, boeiende manier de aandacht van lokale consumenten. Via een netwerk van kwalitatieve Samsung-beeldschermen wordt jouw (video-) boodschap tot 20 keer per uur getoond in drukbezochte handelszaken. Deze handelszaken tellen namelijk samen maar liefst 12.500 klantenbezoeken per week in steden met een netwerk van 10 beeldschermen, tot zelfs 25.000 klantenbezoeken per week in steden met een netwerk van 20 beeldschermen! Meer info over Mijn Stad TV.