Het einde van third party cookies

Het einde van third-party cookies

In januari 2020 kondigde Google aan dat Chrome, hun eigen webbrowser, niet langer third-party cookies ging ondersteunen. De deadline was eerst 2022, maar is (gelukkig) al verschoven naar midden 2024. Dat nieuws sloeg in als een bom. Even leek het alsof de wereld zou vergaan. Maar zal het wel zo’n vaart lopen? En hoe kun je jouw bedrijf al voorbereiden op wat komt?

Lees verder
Maak je marketingplan in 10 stappen

Maak je marketingplan in 10 stappen

Iedereen weet dat je een business plan nodig hebt om van je zaak een succes te maken. Maar ook een marketingplan mag zeker niet ontbreken! Dankzij een marketingplan trek je nieuwe klanten aan (Attraction), doe je jouw klanten groeien (Development) en houd je je bestaande klanten aan jouw zaak of merk gebonden (Retention).

Lees verder
3 Pittige Zomer Marketing-strategieën die werken

3 Pittige Zomer Marketing-strategieën die werken

De zomer zorgt voor een positieve ‘vibe’. Maar hoe pak je het beste aan om met een pittige zomercampagne je klanten aan te spreken? Zeker nu voor het tweede jaar op rij veel Vlamingen ervoor zullen kiezen om thuis te blijven tijdens de vakantie, is het zeker de moeite waarde om te investeren in een pittig zomer-marketingaanpak.

Lees verder
Waar zijn je klanten vandaag naar op zoek?

Waar zijn je klanten vandaag naar op zoek?

Elke dag wordt de concurrentie harder. Overleven én groeien is vandaag een stevige uitdaging. Je slaagt er alleen in als je exact weet waar je de beste in bent. En exact weet waarom je klanten precies bij jou kopen. 

Lees verder

zoek op onze website