De Zondag in een nieuw jasje

Schitter met ons mee

De Zondag rebranding

Vanaf zondag 7 december krijgt De Zondag een complete make-over! Het merk krijgt een frisse, eigentijdse look én een inhoudelijke update, zodat we nog beter inspelen op de interesses van elk gezin. Van lokaal nieuws tot inspirerende verhalen en toegankelijke ontspanning: De Zondag wordt sterker, relevanter en multimedialer dan ooit.

Een feest voor iedereen

De Zondag rebranding

Adverteerders

Jullie die al 25 jaar meebouwen aan het succesverhaal van het grootste weekblad van Vlaanderen.

De Zondag rebanding

Distributiepartners

Onze trouwe distributiepartners: de bakkers en supermarkten. Dankzij hun inzet ligt De Zondag elke week netjes klaar voor 1,1 miljoen lezers.

De Zondag rebranding

Lezers

En natuurlijk ook onze lezers. Want zij maken van De Zondag al een kwarteeuw een vaste waarde in het weekend!

Adverteerdersactie

Verschijningsdata

De Zondag: 7 – 14 - 21 – 28 dec 2025

DZ Magazine: 7 dec

 

Inhoud actie

Profiteer van dit unieke lanceringsmoment en lift mee op de golf van aandacht. We lanceren een speciale actie voor adverteerders die kiezen voor een plaats in de krant in december in combinatie met DZ out-of-home:

  • 1+1 op je printadvertententie in De Zondag of DZ Magazine: Adverteer je in december in De Zondag of DZ Magazine in combinatie met DZ out-of-home? Dan betaal je 1 inlassing en krijg je 1 inlassing gratis in hetzelfde formaat!
  • 1+1 DZ out-of-home: 2x20 tv-schermen in drukbezochte handelszaken in je stad of gemeente, zijn inbegrepen in dit actietarief
  • Online Metaboost: Dankzij deze Metaboost (17km), krijgt je campagne op Meta (Facebook en Instagram) nog meer slagkracht! Je profiteert van het bereik en het vertrouwen dat De Zondag uitstraalt, waardoor je boodschap extra impact maakt.
  • Win gratis ontbijt voor je bedrijf: Onder alle advertenties in december wordt één winnaar per provincie uitgekozen. Het winnende bedrijf krijgt een gratis luxe-ontbijt op een datum naar keuze (max 100 personen).

Waarom dit voor jou interessant is:

De Zondag rebranding
  • Meer pick-up: dankzij de lezersactie en B2C-campagne gaan mensen op 7 december actief op zoek naar De Zondag
  • Meer betrokken lezers: de verstopt gouden croissant zorgt voor extra speurfocus — jouw advertentie krijgt dus nóg meer aandacht
  • Meer zichtbaarheid: mix je printadvertentie met DZ out-of-home en een online Metaboost voor een impactvolle, driedubbele boost
  • Win-win: ook jij kan meegenieten… want met een advertentie maak je kans op een gratis luxe-ontbijt voor je bedrijf

Communicatie & campagne naar lezers

De Zondag rebranding

Lezersactie

Vergeet Willy Wonka! Op 7 december verstoppen we in elk regionaal nummer van De Zondag één gouden croissant. Vind jij ‘m? Dan win je een jaar lang gratis ontbijt op zondag!

De Zondag rebranding

Communicatie

  • Vernieuwd Point-of-Sale (POS) materiaal voor onze distributiepartners
  • Wedstrijd voor de distributiepartners zodat zij ook optimaal betrokken zijn
  • offline én online communicatie via eigen kanalen + social media

Schitter jij met ons mee? Neem vrijblijvend contact op:

zoek op onze website