Week van de technische profielen

De Zondag speelt matchmaker voor jou

Tijdens de week van de technische profielen (23/11 - 30/11) speelt De Zondag matchmaker voor jou. 

Technische profielen zijn vandaag schaars én sterk gegeerd. Ze hebben de werkgevers voor het uitkiezen, maar zoeken vooral een werkplek waar ze écht tot hun recht komen. Met de Week van de technische profielen zet De Zondag werkgevers én talent dichter bij elkaar. Zo maak je jouw vacature zichtbaar bij de juiste profielen, op het juiste moment.

Ik wil adverteren

Hoe?

Van 23 tot en met 30 november zet De Zondag technische profielen in de spotlight tijdens de Week van de technische profielen, gelijktijdig met de Dag van de Wetenschap op 23 november. Dit doen we met 2 redactionele dossiers, Metaboost via DZ Jobs én een unieke matchingtool voor jouw kandidaten.

technische profielen

1. Redactioneel dossier

Op zondag 23/11 en 30/11 plaatst De Zondag hplaatst onze redactie technische jobs in de kijker. In die dossiers tonen we per regio relevante opportuniteiten voor technisch talent. Omdat technische profielen vaak niet actief op zoek zijn naar een nieuwe job, zorgt De Zondag ervoor dat jouw vacature wél bij hen opvalt. Zo bereik je talent dat anders moeilijk te vinden is en verhoog je de kans op een goede match.

technische profielen

2. Matchmaker-tool

Technische profielen hebben keuzes genoeg, maar weten niet altijd waar ze écht passen. Omdat ze weinig reden hebben om veel effort te doen in hun zoektocht, biedt de online matchmakingtool een laagdrempelige manier om hun beste cultural fit te ontdekken.

Door een korte test ontdekken kandidaten bij welke werkgevers ze zich het meest in hun sas voelen. Zo leren ze snel welke bedrijfswaarden, werkcultuur en omgeving aansluiten bij wat zij belangrijk vinden. Voor jou als HR-professional betekent dit dat jouw organisatie of vacature zichtbaar wordt voor talent dat écht matcht met jouw bedrijf of dat van je klant.

technische profielen

3. Digital boost

Met de Meta boost via DZ Jobs krijgt jouw vacature extra zichtbaarheid op sociale media gedurende één week. Zo bereiken we actief technisch talent dat normaal misschien niet op zoek is naar een nieuwe uitdaging. De boost zorgt ervoor dat jouw vacature opvalt bij de juiste doelgroep, lokaal én gericht op profielen die passen bij jouw bedrijf. Zo combineer je printzichtbaarheid met digitale impact en vergroot je de kans op kwalitatieve reacties aanzienlijk.

Instappakket

  • Publicatie vacature in De Zondag van je regio op 23/11 én 30/11 (1/6e advertentie)
  • Meta boost via DZ Jobs gedurende één week
  • Vacature in matchingtool

Totaalprijs instappakket = 1.250 euro

Natuurlijk zijn er upgrademogelijkheden. Vraag deze zeker na bij jouw contactpersoon of via het formulier hieronder.

Upgrademogelijkheden

Waarom meedoen?

technische profielen

1. Absolute nood op de arbeidsmarkt
Technische profielen zitten haast nooit zonder job en hebben de werkgevers voor het uitkiezen. Met deze campagne triggeren we hen met de boodschap dat zij zelf kunnen kiezen waar ze passen. Zo zet je jouw vacature in de kijker bij talent dat normaal moeilijk bereikbaar is.

2. Dag van de Technologie (23 november)
De campagne start op 23 november, samen met de Dag van de Technologie. Dit maakt het momentum extra krachtig en relevant voor technisch talent.

3. Grootse mediacampagne
Roularta Media Group zet zijn volledige bereik in: De Zondag, Mijn Stad TV, KW, dezondag.be en kw.be. Redactionele aandacht gecombineerd met maximale visibiliteit in Vlaanderen zorgt ervoor dat jouw vacatures opvallen bij de juiste doelgroep.

Neem contact op

Mobiliteitsdossier De Zondag

De Zondag in cijfers

          ☑️ Grootste weekblad van Vlaanderen
          ☑️ > 1,1 miljoen lezers
          ☑️ 16 regionale edities per week
          ☑️ Gemiddeld 80.428 lezers per regionale editie
          ☑️ ± 3.600 displaypunten

Vragen? Neem vrijblijvend contact op:

zoek op onze website