Mijn Stad TV voor vastgoedprofessionals
Jouw panden of inkoopcampagne op openbare beeldschermen
Mijn Stad TV is een vorm van digital signage (beeldschermcommunicatie). In drukbezochte handelszaken in en rond de stad spelen de beeldschermen van Mijn Stad TV gevarieerde, boeiende, dynamische content af die de aandacht van winkel- en horecabezoekers trekt. Denk aan het weerbericht, promoties van de handelszaak zelf, maar dus ook panden te koop in de regio, de aankondiging van een openhuizendag of inkoopcampagnes (met bijvoorbeeld vermelding van gratis schatting). Als adverteerder kies je zelf op welk(e) stadsnetwerk(en) je verschijnt.
Inspireer op 'the magic moment'
Met schermcommunicatie via Mijn Stad TV bereik je winkel- en horecabezoekers op een uniek moment: terwijl ze aanschuiven in de rij of aan de toonbank. In plaats van met de vingers te draaien of nog maar eens door de newsfeed op de smartphone te scrollen, vestigen wachtende klanten de aandacht op jouw beeldschermadvertentie. Het Mijn Stad TV-scherm hangt namelijk op een duidelijk zichtbare plaats en de dynamische content springt meteen in het oog.
Typische locaties met een Mijn Stad TV-scherm zijn bakkers, slagers, broodjeszaken, frituren, supermarkten, dagbladhandels, tankstations, drankenhandels, ... Elke handelszaak voldoet aan een specifiek minimumaantal klantenbezoeken per week.
Hoe werkt het?
Je advertentie wordt in lusvorm op de beeldschermen afgespeeld en meer dan 20 keer per uur getoond gedurende telkens 7 seconden. Er is steeds afwisseling met andere boodschappen in de playlist:
- nieuws en inspiratie van de schermlocatie zelf (zoals nieuwe producten of promoties)
- actualiteit (zoals het weerbericht)
- toffe 'attention grabbers' om de aandacht van de bezoeker te trekken
- andere commerciële boodschappen (in totaal 50% van de zendtijd)
Bix Estate
“Kort na de lancering van onze publiciteit op de tv-schermen, werden alle drie de collega’s regelmatig aangesproken over het feit dat men ons herkend had van reclame bij de bakker. Het interessante was, dat er ook reacties kwamen van mensen die ons niet kennen! Mensen die nog nooit met ons hadden samengewerkt, en die wij zelf niet persoonlijk kenden. Dit getuigt van drempeldoorbrekende reclame!"