DZ Magazine voor vastgoedprofessionals

Ook wonen in lifestyle!

DZ Magazine verschijnt sinds januari 2022 maandelijks als lifestylebijlage bij de gratis krant De Zondag, beschikbaar bij zo'n 3.800 bakkers en supermarkten in Vlaanderen. Met een hoogwaardige redactionele kwaliteit en een luxueuze uitvoering is dit de ideale omgeving voor jouw campagne.

Elk nummer kadert binnen een specifiek thema dat aansluit bij de de leefwereld van een voornamelijk jongere doelgroep (25-45 jaar) - een leefwereld waarin wonen een belangrijke pijler vormt. Daarbij besteedt de redactie meermaals bijzondere aandacht aan de immo- en bouwsector:

  • 29/1/'23: Trends
  • 26/2/'23: Eco
  • 26/3/'23: Luxe
  • 25/6/'23: Vakantie
  • 24/9/'23: Luxe
  • 29/10/'23: Living

Een voorsmaakje?

Bereik: wie leest DZ Magazine?

Distributie

DZ Magazine wordt elke laatste zondag van de maand verdeeld over meer dan 3.800 verdeelpunten (bakkers, supermarkten en andere handelszaken die op zondag open zijn) en verschijnt steeds in 16 regionale edities.

Download regiokaarten

Daarnaast is DZ Magazine ook online aanwezig: er verschijnt voortdurend content op de website en op de sociale mediakanalen Facebook en Instagram, en wekelijks krijgen 34.000 subscribers een e-nieuwsbrief in de mailbox.

Lezerspubliek

DZ Magazine wordt wekelijks door meer dan 1,3 miljoen Vlamingen gelezen; goed voor gemiddeld 82.375 lezers per regio. Maar wie zijn die lezers dan?

  • 3 op 4 (73%) is verantwoordelijke voor de aankopen binnen het gezin (VVA).1
  • 1 op 2 (49%) behoort tot sociale groepen 1-4 en is dus eerder welgesteld.1

1 Bron: CIM-rapport 2021-2022

Vragen? Vul het contactformulier in:

zoek op onze website